Mellemledere og tunge specialister

Pakken består af:

  1. Opstartsmøde, hvor vi sammen gennemgår arbejdsopgaver, kvalifikationer etc. for din nye medarbejder.
  2. Formulering af profilen på den ønskede kandidat og udarbejdelse af jobannonce.
  3. Indrykning af jobannonce og/eller søgning efter kandidater i databaser.
  4. Skriftlige tilbagemeldinger til kandidater på modtagelsen af ansøgninger.
  5. Gennemlæsning af alle indkomne ansøgninger.
  6. Mundtlig tilbagemelding på de 5-10 kandidater, der bedst matcher profilen.
  7. Skriftligt afslag til de ansøgere, der ikke går videre.
  8. Udvælgelse af 3-5 topkandidater.
  9. Første rundesamtaler med topkandidater.
  10. Person profil analyse af de udvalgte kandidater.
  11. Referencetagning på udvalgte kandidater.
  12. Udvælgelse af ansøgere til endelig samtale.
  13. Virksomheden modtager et samlet dossier.
  14. Endelige samtaler, hvor virksomhedens repræsentanter deltager.
  15. 2. runde samtaler hvor kandidatens færdigheder evt. bliver testet ved gennemførelsen af en case.
  16. Opfølgning, hvor vi løbende har kontakt til dig og din nye medarbejder.

Derudover er der 8 mdrs. garanti på rekrutteringen.
Den samlede pris alt inkl. fra kr. 90.000 – 165.000 eks. moms.


Vi fakturerer halvdelen ved rekrutteringsforløbets start og halvdelen, når den udvalgte kandidat er blevet ansat.