Administrative medarbejdere

Pakken består af:

  1. Opstartsmøde, hvor vi sammen gennemgår arbejdsopgaver, kvalifikationer etc. for din nye medarbejder.
  2. Formulering af profilen på den ønskede kandidat.
  3. Udarbejdelse af jobannonce.
  4. Indrykning af jobannonce og/eller søgning efter kandidater i databaser.
  5. Skriftlige tilbagemeldinger til kandidater på modtagelsen af ansøgninger.
  6. Gennemlæsning af alle indkomne ansøgninger.
  7. Mundtlig tilbagemelding på de 5-10 kandidater, der bedst matcher profilen.
  8. Skriftligt afslag til de ansøgere, der ikke går videre.
  9. Udvælgelse af 3-5 topkandidater.
  10. Førsterunde samtaler med topkandidater.
  11. Personlighedsanalyse af de udvalgte kandidater.
  12. Udvælgelse af ansøgere til endelig samtale.
  13. Endelige samtaler, hvor du som leder deltager.
  14. Opfølgning, hvor vi løbende har kontakt til dig og din nye medarbejder.
Der er 3 måneders garanti på rekrutteringen.
Den samlede pris alt inkl. kr. 40.000 – 65.000 eks. moms.

Vi fakturerer halvdelen ved rekrutteringsforløbets start, og den anden halvdel når vi præsenterer jer for et kandidatfelt godkendt af jer.