Hovedjægernes salgsjagtmetode. – Struktur, tempo og empati


 

Hvad er forskellen mellem ledelseskonsulenter og Hovedjægernes forretnings- og salgsudviklere?

Konsulenter laver peptalks og kommer med anbefalinger. Hovedjægerne rådgiver, kommer med anbefalinger og implementere dem selv. Vi er hands on ledere der er sat i "spil" til at løse en konkret opgave.

Struktur, tempo og empati

Hovedjægernes nøgle til at skabe mere succesfulde salgsorganisationer er, at få opbygget en procesorienteret og værdibaseret salgstilgang.


Vi tager altid udgangspunkt i, der hvor I står lige nu, og i de ressourcer som I har her og nu. Nedenfor kan du læse om vores metode til at booste dit salg.

  1. Først hvem, så hvad – al forretning drejer sig om mennesker

    Formål: At få vurderet hver enkelt sælgers nuværende resultater, holdning til forandringer, indflydelse på organisation.

    Mål: At få alle med på at forandringer er til for virksomhedens og den enkeltes bedste.

  2. Skab en vision - medarbejdere i salgsorganisationen bliver enige om, at de kan og vil blive bedre.

    Formål: At etablere en fælles vision mellem salgsorganisationens ledelse og sælgere samt Hovedjægernes salgsudvikler.

    Mål: Alle er klar på perspektiverne om procesorienteret og værdibaseret salg og vil deltage aktivt i udviklingsprojektet.

  3. Find og forstå problemer - vi identificerer sammen udfordringer og finder ud af, hvordan de bedst løses.

    Formål: At finde en bedre måde at opnå succes på.

    Mål: En færdig salgsplan og drejebog for procesorienteret og værdibaseret salg.

  4. Håndtere modstand mod forandring – den enkelte sælger og salgsorganisationen skal som helhed acceptere nye roller og metoder.

    Formål: At den enkelte sælger kan se sig selv i den nye rolle og er klar til at lære.

    Mål: Accept fra hver enkelt sælger på principperne i den nye salgsproces.

  5. Træning - vi træner anvendelsen af den nye værktøjskasse. 

    Formål: At alle sælgere forstår den nye salgsproces, dens faser og teknikker. 

    Mål: At alle sælgere har praktisk, teoretisk og konceptuel forståelse for den nye salgsproces.

  6. Opfølgning - en måling er mere værd end 1000 meninger.

    Formål: At sælgerne ændrer adfærd og får succes med den nye stil.

    Mål: At sælgerne ikke bare ved hvordan – men kan og gør det.

 
Hvad får du når du arbejder med hovedjægerne?

#  Vi designer sammen en salgsproces til netop jeres sælgere/ produkter
#  Vi sikrer ikke kun, at jeres sælgere gør det rigtigt – men at de gør det rigtige.
#  Vi underviser dem ikke kun, så de ved hvordan – vi træner dem, så de kan.
#  Vi træner dem ikke kun, så de kan – vi stimulerer, at de vil.
#  Vi motiverer dem ikke kun til at ville – vi giver dem klare mål for, hvad de skal.
#  Vi træner dem ikke bare så de kan – vi hjælper dem med at ændre vaner, indtil målet er nået.

Hvordan kommer jeg i gang med Hovedjægerne?

Du starter med at sende os en mail på  ckb@hovedjaegerne.dk. Herefter kontakter vi dig og sætter sammen med dig et møde op.
 
 
 

phonecall

Kontakt
Bliv ringet op
Vi ringer gerne og tager en uforpligtende samtale med dig.
Kontakt os
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe eller skrive til os.