Administrative medarbejdere
Pakken består af:
- Opstartsmøde, hvor vi sammen gennemgår arbejdsopgaver, kvalifikationer etc. for din nye medarbejder.
- Formulering af profilen på den ønskede kandidat.
- Udarbejdelse af jobannonce.
- Indrykning af jobannonce og/eller søgning efter kandidater i databaser.
- Skriftlige tilbagemeldinger til kandidater på modtagelsen af ansøgninger.
- Gennemlæsning af alle indkomne ansøgninger.
- Mundtlig tilbagemelding på de 5-10 kandidater, der bedst matcher profilen.
- Skriftligt afslag til de ansøgere, der ikke går videre.
- Udvælgelse af 3-5 topkandidater.
- Førsterunde samtaler med topkandidater.
- Personlighedsanalyse af de udvalgte kandidater.
- Udvælgelse af ansøgere til endelig samtale.
- Endelige samtaler, hvor du som leder deltager.
- Opfølgning, hvor vi løbende har kontakt til dig og din nye medarbejder.
Der er 3 måneders garanti på rekrutteringen.
Den samlede pris alt inkl. kr. 40.000 – 65.000 eks. moms.
Vi fakturerer halvdelen ved rekrutteringsforløbets start, og den anden halvdel når vi præsenterer jer for et kandidatfelt godkendt af jer.
Den samlede pris alt inkl. kr. 40.000 – 65.000 eks. moms.
Vi fakturerer halvdelen ved rekrutteringsforløbets start, og den anden halvdel når vi præsenterer jer for et kandidatfelt godkendt af jer.